Faq
Zijn jullie een fysieke winkel?
Nee, wij zijn puur een webshop, vandaar dat wij de prijzen zo laag kunnen houden! We hebben ons kantoor in Amsterdam waar u langs kunt komen, dus bel of mail gerust indien u langs wilt komen.
Monteren jullie ook producten?
Jazeker! Wij doen alle montage via Druijff Racing/ Kawasaki Racing in Lunteren. Benieuwd naar een prijsopgave voor montage en/of tuning van jouw uitlaat? Bel of mail ons even!
Hoe kan ik bestellen?
U kunt gewoon via onze webshop bestellen. Mocht het niet lukken of indien u geen internetbankieren heeft, kunt u ons altijd even bellen ter assistentie.
Met welke verzenddienst verzenden jullie?
Wij werken samen met DPD. Zij halen dagelijks onze pakketten op en deze worden dezelfde dag nog verwerkt. De volgende werkdag wordt het pakket dan meestal al geleverd!
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen.
Soms kunnen onze e-mails in de reclame of junkfolder terecht komen, omdat deze vanaf een info worden verzonden. Kijk even in deze folders of onze mail hier in terecht is gekomen.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog geen track & trace ontvangen.
Wanneer wij uw pakket hebben verzonden, ontvangt u aan het einde van de dag uw tracking. via DPD Let op: niet alle producten zijn voorradig, dus lees goed de productomschrijving, want sommige producten hebben een bepaalde levertijd. Hier vindt u altijd het aantal werkdagen waar binnen uw pakket zal worden geleverd.
Kan ik een product retourneren?
U kunt onze producten ruilen, mits ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking. U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren op ons adres in Amsterdam. Het retourneren van de producten is voor eigen kosten. Let op: retourneren is niet mogelijk voor producten die wij op maat laten maken. Zie het kopje 'Retourneren' voor alle uitzonderingen die hierop van toepassing zijn.
Betaling mislukt, wat nu?
Indien u in uw scherm te zien krijgt dat de betaling mislukt is, kunt u er van uit gaan dat het geld niet is afgeschreven van uw rekening. U kunt dit direct controleren, omdat betalingen direct worden verwerkt door Mollie en ook direct worden afgeschreven van uw bankrekening. U kunt het hierna gewoon opnieuw proberen. Mocht het nogmaals fout gaan, kunt u altijd even contact met ons opnemen om te zien of er een fout in uw betaling of verwerking zit.
Ik zoek een onderdeel maar kan dit niet vinden
Bent u op zoek naar een specifiek onderdeel dat wij niet op onze site hebben staan? Bel ons gerust met uw vraag, we kunnen altijd kijken of we het product alsnog voor u kunnen bestellen.
Ik wil graag mijn verzendadres wijzigen
Indien u uw bestelling hebt geplaatst en uw adresgegevens wilt wijzigen, kunt u dit gewoon aanpassen indien u een account heeft aangemaakt. Indien u een bestelling zonder account heeft gedaan, neem dan even contact met ons om uw adresgegevens te wijzigen. Wij passen dit vervolgens aan in uw account.
Mijn pakket is beschadigd aangekomen
Soms kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd aankomt. Indien dit tijdens transport is gebeurd, kunt u het pakket naar ons retourneren en zorgen wij dat u een nieuw en onbeschadigd artikel ontvangt.