Faq

Zijn jullie een fysieke winkel?

Nee, we hebben wel een kantoor in Amsterdam waar u onze producten kunt afhalen op afspraak. Let wel, niet alle producten die wij verkopen hebben wij op voorraad, dus bel of mail eerst even voordat u langs wilt komen.

Monteren jullie ook producten?

Helaas nog niet, we zitten hier wel over na te denken op de lange termijn.

Hoe kan ik bestellen?

U kunt gewoon via onze webshop bestellen. Mocht het niet lukken of indien u geen internetbankieren heeft, kunt u ook langskomen op kantoor om daar de betaling te voldoen.

Met welke verzenddienst verzenden jullie?

Wij werken samen met Skynet. Zij halen dagelijks onze pakketten op en deze worden dezelfde dag nog verwerkt. De volgende dag worden deze pakketten dan ofwel door Skynet zelf geleverd, of aan PostNL doorgezet.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen.

Soms kunnen onze e-mails in de reclame of junkfolder terecht komen, omdat deze vanaf een info worden verzonden. Kijk even in deze folders of onze mail hier in terecht is gekomen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog geen track & trace ontvangen.

Zodra wij uw pakket hebben verzonden, ontvangt u binnen 24 uur uw tracking. Let op: niet alle producten zijn voorradig, dus lees goed de productomschrijving, want sommige producten hebben een bepaalde levertijd. Hier vindt u altijd het aantal werkdagen waar binnen uw pakket zal worden geleverd.

Kan ik een product retourneren?

U kunt onze producten ruilen, mits ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking. U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren op ons adres in Amsterdam. Het retourneren van de producten is voor eigen kosten. Let op: retourneren is niet mogelijk voor producten die wij op maat laten maken. Zie het kopje 'Retourneren' voor alle uitzonderingen die hierop van toepassing zijn.

Betaling mislukt, wat nu?

Indien u in uw scherm te zien krijgt dat de betaling mislukt is, kunt u er van uit gaan dat het geld niet is afgeschreven van uw rekening. U kunt dit direct controleren, omdat betalingen direct worden verwerkt door Mollie en ook direct worden afgeschreven van uw bankrekening. U kunt het hierna gewoon opnieuw proberen. Mocht het nogmaals fout gaan, kunt u altijd even contact met ons opnemen om te zien of er een fout in uw betaling of verwerking zit.

Ik zoek een onderdeel maar kan dit niet vinden

Bent u op zoek naar een specifiek onderdeel dat wij niet op onze site hebben staan? Bel ons gerust met uw vraag, we kunnen altijd kijken of we het product alsnog voor u kunnen bestellen.

Ik wil graag mijn verzendadres wijzigen

Indien u uw bestelling hebt geplaatst, maar uw adresgegevens wilt wijzigen, kunt u dit gewoon aanpassen indien u een account heeft aangemaakt. Indien u een bestelling zonder account heeft gedaan, neem dan even contact met ons om uw adresgegevens te wijzigen. Wij passen dit vervolgens aan in uw account.

Mijn pakket is beschadigd aangekomen

Soms kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd aankomt. Indien dit tijdens transport is gebeurd, kunt u het pakket naar ons retourneren en zorgen wij dat u een nieuw en onbeschadigd artikel ontvangt.

To Top