Verzending & Tracking

Skynet & PostNL
    Voor het verzenden van goederen maken wij gebruik van Skynet, een internationale express vervoerder met meer dan 1000 vestigingen in ruim 200 landen. Wij streven ernaar bestellingen die voor 16:00 uur besteld en betaald zijn, diezelfde werkdag te versturen voor 18:00 uur, mits er geen levertijd is: dit staat bijna te allen tijde beschreven in de productomschrijving. Afhankelijk van de verwerking door Skynet, wordt uw pakketje dan of door PostNL, of Skynet zelf binnen twee werkdagen geleverd.

Houd rekening met de volgende zaken wanneer u vragen heeft over de verzending:
  • Wij verzenden van maandag t/m vrijdag.
  • Wanneer u de email ontvangt dat uw bestelling verzonden is, volgt met een werkdag uw tracking.
  • Voor bepaalde producten geldt een levertijd: deze staat altijd beschreven in de productomschrijving. Staat deze er niet, dan is het product meestal gewoon op voorraad.
TrackingAl onze pakketten worden met Tracking verstuurd en aangetekend verzonden dus met handtekening voor ontvangst. Brievenbuspakketjes met PostNL worden gewoon door de brievenbus gedaan.
  1. Wat zijn de verzendkosten?

    Verzendkosten binnen Nederland zijn € 5,95 met Skynet/PostNL. Voor andere landen kunt u bij het afrekenen ook inzien wat hier de kosten van zijn. Wilt u iets verzenden naar aan land dat niet tussen de opties staat, neem dan even contact met ons op om te zien wat de mogelijkheden zijn.

  2. Waar kan ik mijn pakket volgen?

    Zodra het pakket verzonden is met Skynet, volgt met een werkdag de tracking. Deze volgt automatisch in uw mailbox zodat u direct kunt inzien waar het pakket zich bevindt en wanneer het afgeleverd wordt. Let wel: tijdens de drukke zomermaanden (hoogseizoen), kan het zijn dat de Tracking pas later op de avond volgt.

  3. Wat moet ik doen als mijn pakket niet geleverd is op de dag dat dit is aangegeven?

    Houd de tracking in de gaten, meestal worden pakketten die niet zijn afgeleverd alsnog de volgende dag afgeleverd. Dit kan te maken hebben met de drukte, het niet thuis zijn of andere omstandigheden. Mocht het zo zijn dat uw pakketje na twee dagen nog steeds niet is geleverd, neem dan even contact op met de koeriersdienst. Zij kunnen inzien waar het pakket zich dan bevindt

To Top